ID-pilet

ID-pilet on elektrooniline ühissõiduki pilet, mille kandjaks on ID-kaart. ID-pilet on kasutusel nii Tallinna kui Tartu ühistranspordivõrgus. Pileti ostmine toimub mobiiliga ja ID-pileti kasutamine seisneb ID-kaardi esitamises piletikontrolörile (sooduspileti kasutajad ka lisaks soodustust tõendava dokumendi). Soovi korral loe ID-pileti kohta lisainfot siit

ID-pileti ostmine mobiiliga

ID-pileti ostmiseks vali  mobiiltelefoni klahvidel järgnev kood: 1322*piletitüüp*isikukood ja helista. Kuula telefonis edasisi juhiseid ja vajuta pileti ostmise kinnitamiseks * (tärn), vastasel juhul piletit ei aktiveerita. Vastuseks kuuled häälsõnumit, millega teavitatakse, kas pilet on aktiveeritud või mitte. Koodis olev:

  • "piletitüüp" on ostetava ID-pileti tüüp
  • "isikukood" on selle isiku isikukood, kellele ID-pilet ostetakse.

Näiteks: Kui soovid osta 30 päeva Tallinna juuniorkaarti koos meeldetuletusega, isikule kelle isikukood on 47302200234, tuleb valida: 1322*222*47302200234.

Teistkordsel tellimisel pole isikukoodi enam tarvis sisestada, sest ID-pileti tellimisel seostub kliendi mobiilinumber isikukoodiga. See muudab pileti ostu edaspidi veelgi mugavamaks! Kui soovite osta ID-piletit teisele inimesele, siis tuleb sisestada lihtsalt teine isikukood.

ID-piletite tüübid ja hinnad

ID-pileti eest tasumine

Mobiiliga ostetud ID-pileti maksumus kajastub Sinu järgmisel kõnearvel või võetakse maha Sinu kõnekaardi jäägist. Tele2 kliendina ID-piletit mobiiltelefoniga ostes kontrollitakse Su krediidilimiidi jääki. Kui pileti maksumus ületab numbri krediidilimiidi jäägi, siis piletit mobiiliga osta ei saa ning süsteem annab vastava teate. Kui krediidi jääk on piisav, saadab süsteem teate, et pilet on aktiveeritud ja pileti maksumus läheb kuuarvele. 

Lisaks tasub tähele panna, et Tele2 poolt vahendatavate eritariifsete sisuteenuste tellimisele on kehtestatud päevapiirang 63€, mis tõttu sellest enam maksvaid ID-pileteid pole võimalik Tele2 vahendusel osta.

ID piletit saavad osta ka kõnekaardi kliendid.